//شهر اسلام

شهر اسلام

اپلیکیشن شهر اسلام یک پایگاه جامع مذهبی و قرآن صوتی آنلاین است که قابلیت‌های جذاب و متعددی را در محیطی ساده برای کاربران عزیز فراهم کرده است تا محتوای آن بهره‌مند شوند. شهر اسلام شامل انواع ترتیل قرآن کریم، ادعیه، حفظ قرآن کریم، احکام و ده‌ها امکانات کاربردی دیگر برای علاقمندان است.

امکانات اپلیکیشن شهر اسلام:

ادعیه صوتی شامل دعای توسل، دعای مشمول، دعای عهد، دعای جوشن کبیر، دعاهای هر روز ماه مبارک رمضان، دعای ندبه و …

حفظ قرآن کریم به همراه ترتیل قرآن کریم با قرائت بیش از ۵۰ قاری مطرح جهان اسلام

حفظ قرآن با روش نوین

بانک اذان با صدای موذن زاده، سلیمی و …

ادعیه و زیارت متنی

دعای روزانه

شرح دعای روزانه

دعای شب‌های قدر

اعمال مشترک شب‌های قدر

احکام ماه مبارک رمضان

دعای منتخب

و …

در اپلیکیشن شهر اسلام امکان حفظ قرآن کریم به تفکیک کل قرآن، جز، و سوره برای شما فراهم شده است تا به راحتی سوره مورد نظر خود را حفظ کنید.

در شب‌های قدر و روزهای مبارک ماه رمضان با دعا و مناجات انس بگیرید و لحظات معنوی را تجربه کنید.

شهر اسلام مجموعه کاملی از تلاوت قرآن با صوت قاریان مشهور جهان اسلام است و می‌تواند آرام‌ترین و زیباترین لحظات را با صدای این عزیزان برای شما فراهم کند.

بانک اذان شهر اسلام نیز با صدای بیش از ۵۰ موذن همچون موذن‌زاده اردبیلی و مرحوم آقاتی در اختیار شماست تا از زیباترین اذان‌ها در هر زمان که بخواهید لذت ببرید.

دعای منتخب شهر اسلام مجموعه کاملی از زیباترین ادعیه کتب مختلف است. ادعیه زیبا و پر معنایی همچون ربنای استاد شجریان، جوشن کبیر، دعای سحر و ده‌ها دعای منتخب دیگر.

در اپلیکیشن شهر اسلام علاوه بر ادعیه صوتی، ادعیه متنی نیز در اختیار شماست تا با صوت و لحن خود آن‌ها را بخوانید و انس بگیرید.

By |۱۳۹۸-۴-۳۱ ۰۶:۵۵:۲۷ +۰۰:۰۰تیر ۳۱ام, ۱۳۹۸|Uncategorized|0 Comments

About the Author:

Leave A Comment